فروش و صادرات مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین

فروش و صادرات مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین

در جهان پرجمعیت امروز باتوجه به تامین نیاز های اولیه انسان به غذا، فروش و صادرات مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین باکیفیت به عنوان یکی از مهمترین مسائل شمار می‌آید. درواقع اکثر پرورش دهندگان مرغ تخمگذار جهت تولید و مثل مرغ پولت تخم گذار خود به دنبال مرغ های پولت تخمگذار صنعتی باکیفیت و تولید بالا می‌باشند.

از نمونه های پرفروش و محبوب این مرغ ها می‌توان به مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین اشاره کرد. مرغ پولت تخمگذار ال اس ال یا LSL دارای نژاد اصیل آلمانی می‌باشد که توسط شرکت طیورپروران میهن به خوبی پرورش داده شده و نگه داری میشوند.

مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین چه مشخصاتی دارند؟

  •  از سن 20 هفتگی یعنی حدودا 5 ماهگی تولید شده و حدودا در حدود 20 ماه تولید باکیفیت و راندمان بالا دارند
  • روزانه بین 70 الی 100 گرم بنا به سنین مختلف دان مصرف میکنند که در طول دوران تخم گذاری شایع تر است
  • به دلیل مصرف دان مناسب و مقاومت بیشتر حدود 70 درصد از پرورش دهندگان طیور این نژاد ها را انتخاب میکنند

فروش و صادرات مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین در چه سنی انجام شود بهتر است؟

بهتر است در 90 روزگی مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین را تهیه کنید و پس از 60 روز نگه داری در قفس آنها با شرایط آب و هوایی منطقه سازگار شده و به راحتی تولید میشوند.

پس از 90 روزگی چه واکسنی باید به مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین تزریق شود؟

معمولا واکسن پرورشی EDS [سه گانه و آبله] بعد از 90 روزگی به مرغ های پولت تخمگذار تزریق میشود تا از هرگونه بیماری و ضعف درونی در امان باشند. داشتن اطلاعات مفید در رابطه با این واکسن ها اگر شماهم یک پرورش دهنده طیور هستید بسیار مفید میباشد.

وزن پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین در 90 روزگی :

پولت نژاد ال اس ال در سن 90 روزگی وزنی حدود 850 الی 950 گرم خواهد داشت که در این سن که ایده آل ترین سن جهت جا به جایی و ورود این نژاد از پولت تخمگذار صنعتی به داخل قفس مرغ تخمگذار می باشد انجام می پذیرد .

قیمت مرغ پولت تخمگذار ال اس ال و هایلاین در بازار

شرکت طیورپروران میهن یکی از تولید کنندگان خوش نام در عرصه پرورش مرغ پولت تخمگذار می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاع از قیمت روز مرغ پولت تخمگذار نژاد ال اس ال و هایلاین و اطلاعات تکمیلی در مورد پرورش این جانوران تلفن خود را بردارید و با شماره زیر تماس بگیرید . همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسهخگویی به شما عزیزان هستند.

09136765730 – پشتیبانی طیورپروران میهن

5/5