جوجه مرغ گوشتی نژاد فلکس

جوجه مرغ گوشتی نژاد فلکس یکی از نژادهای مطلوب و پربازده مرغ گوشتی برای پرورش دهندگان بوده و یکی از محصولات شرکت طیور پروران میهن است.

جوجه گوشتی فلکس جوجه ای کم هزینه، با رشد عالی و یکنواخت، ساختار لاشه مناسب، سهولت مدیریت است که تمام شرایط مطلوب مورد پرورش دهنده را به همراه دارد.

با توجه به عملکرد کلی و ترکیب گوشت، وزن ایده آل برای کشتار جوجه مرغ گوشتی نژاد فلکس وزن 1/8 تا 3 کیلوگرم است.

پرورش جوجه گوشتی نژاد فلکس

عوامل مختلفی در عملکرد و سودآوری پرورش جوجه گوشتی فلکس تاثیرگذار هستند. با رعایت تمام نکات مربوط به محیط پرورش متعادل، روش های مدیریتی سالن و مزرعه، تغذیه، واکسیناسیون و کنترل بیماری می توان در طول 6 تا 7 هفته جوجه هایی با وزن 1/8 تا 3 کیلوگرم تولید کرد.

فراهم نمودن شرایط مساعد توسط پرورش دهنده برای پرنده، به جوجه گوشتی فلکس کمک می کند تا ضریب تبدیل غذایی بیش از یک کیلوگرم رشد به ازای هر دو کیلوگرم غذا را به دست آورد.

خرید جوجه مرغ گوشتی نژاد فلکس

نخستین گام برای راه اندازی و رونق کسب و کار پرورش جوجه مرغ گوشتی نژاد فلکس تهیه و خرید جوجه سالم از مراکز معتبر است. با اینکار خیال شما از بابت کیفیت جوجه ها و واکسناسیون صیح و به موقع آن ها راحت بوده و با فراهم کردن شرایط مناسب پرورش می توانید به سوددهی مناسب برسید.

در شرکت طیور پروران میهن، تمامی مراحل جوجه کشی، تولید و توزیع جوجه مرغ گوشتی فلکس با نظارت کارشناسان با تجربه و بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات به روز صورت می گیرد.

شما تولید کننده محترم می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرورش، نحوه سفارش و قیمت جوجه مرغ گوشتی نژاد فلکس با کارشناسان شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

آیا تونستیم بهتون کمک کنیم؟