فروش جوجه بلدرچین

خرید و فروش جوجه بلدرچین یکروزه یکی از راههای درآمد زایی برای پرورش دهندگان طیور است. از آنجایی که جوجه بلدرچین ها نسبت به دیگر جوجه ها مقاومت بالایی در برابر بیماری ها دارند، نگهداری از جوجه بلدرچین یک روزه بسیار آسان تر از دیگر جوجه ها است. تعداد زیادی از این پرنده کوچک را می توان در فضای اندک نگهداری کرد. نکته دیگری که خرید جوجه بلدرچین را توصیه کرد این است که اگر تغذیه و محل نگهداری این جوجه ها مناسب باشد و جوجه های بلدرچین بدلیل سرعت بالای رشد، زودتر از دیگر مرغ ها به سن تخم گذاری میرسند. علاوه بر سرعت بالای رشد جوجه بلدرچین، مرغ بلدچین تولید تخم بالایی نیز دارد.

ازجهت درآمدزایی باید گفت که تخم و گوشت بلدرچین در بازار قیمت مناسبی دارد و پرورش آن بسیار مقرون به صرفه است. شرکت طیور پروران میهن در راستای کمک به پرورش طیور در کشور نسبت به فروش جوجه بلدرچین یکروزه اقدام کرده است. برای سفارش خرید و فروش جوجه بلدرچین یکروزه و دریافت مشاوره در مورد شرایط نگهداری جوجه بلدرچین با کارشناسان شرکت طیور پروارن میهن تماس بگیرید.

اینک این سوالات پیش میآید که  سالن نگهداری جوجه یک روزه بلدرچین باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای تغذیه با  دان جوجه بلدرچین یکروزه باید چه چیز هایی استفاده کرد؟ ویژگی جوجه بلدرچین چیست؟ آیا در خانه هم میشه این جوجه ها رو پرورش داد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ میدیم.

سالن مناسب جوجه بلدرچین یکروزه

برای اینکه جوجه بلدرچین یکروزه بتواند در سالن پرورش و از تلفات جلوگیری و بازده افزایش یابند باید به تامین هوای تازه و تهویه مناسب، دمای مناسب از لحاظ گرما و سرما برای جوجه ها و تکفیک قسمت ها مختلف محل پرورش و همچنین طراحی مناسب برای کاهش استرس جوجه ها توجه فراوانی کرد. این سالن ها متواند در وسعت زیاد و یا در یک سالن کوچک که هر قسمت آن بصورت تفکیکی از هم جدا باشد بوجود آورد. نمونه سالن پرورش جوجه بلدرچین :

نمونه اول سالن پرورش جوجه بلدرچین

لازمه موفقیت پرورش بلدرچین جوجه های سالم و اصلاح نژاد شده است. جوجه هایی که از بهترین نژاد بلدرچین بوده و در بدو تولد واکسن های لازم را دریافت کرده باشند.در این حالت جوجه بلدرچین در برابر بیماری های مسری پرندگان مقاوم بوده زمانی که در شرایط مناسب نگهداری شود به سرعت رشد کرده و به وزن مناسب و بازار پسند می رسد.

تغذیه جوجه بلدرچین

در دان جوجه بلدرچین یک روزه حتما باید از استارتر استفاده کرد چون جوجه ها به پروتئین بیشتری برای رشد احتیاج دارند بنابراین نسبت به بلدرچین های بالغ باید پروتئین بیشتری در جیره غذاییشان باشد. در هنگام تهیه استارتر حتما به تازه بودن آن توجه کنید. نکته دیگه این است نباید دانخوری  جوجه خالی باشد. علاوه بر پروتئین، جوجه ها به آب نیز احتیاج دارند ولی از انجایی که جوجه بلدرچین های یک روزه سنی ندارند باید عمق آبخوریشان کم ولی وسیع باشد.

معمولا برای هر جوجه 150 سانتیمتر مربع فضا تا سن 3 هفتگی در نظر می‌گیرند. استفاده از آب شکر ۸ % در 3-2 روز اول نتیجه خوبی را در بر خواهد داشت. دقت کنید که برای جوجه بلدرچین ها تا سن 3۳ هفتگی، 2 سانتی متر دانخوری و 1 سانتی متر آبخوری به ازاء هر قطعه در نظر می‌گیرند. در دو هفته اول نور رسانی 24 ساعته می‌باشد که پس از آن تا 12 ساعت باید کاهش یابد.

 

جوجه بلدرچین یکروزه از کجا تهیه کنم ؟

برای خرید جوجه بلدرچین آن هم یک روزه باید به سرحال بودن جوجه یعنی جنب و جوش و حرکت کافی داشته باشد و بیحال و بدون حرکت نماند، لاغر نبودن جوجه که این نشانگر عدم تغذیه مناسب جوجه هست و نکته دیگر اینکه نژاد استفاده شده برای تولید جوجه اصل باشد. در تهیه جوجه بلدرچین علاوه بر موارد گفته شده باید از مکان های معتبر که نشان استاندارد و پروانه سلامت دارند تهیه کرد.

شرکت طیور پروران افتخار دارد جوجه یک روزه بلدرچین را در شرایط ایده آل و از بهترین نژاد گله مادر تولید کرده و در اختیار پرورش دهندگان قرار دهد.

جوجه بلدرچین یکروزه

فروش جوجه بلدرچین یکروزه در شرکت طیور پروران میهن

فروش جوجه بلدرچین یکروزه درجه یک در شرکت طیور پروران میهن با نظارت کارشناسان خبره بر تولید و جوجه کشی انجام شده و مناسب ترین جوجه های بلدرچین یک روزه گوشتی و تخمگذار به متقاضیان ارائه می شود. جوجه ها بلدرچین های یک روزه با کارتن های مخصوص حمل جوجه به سراسر کشور ارسال خواهد شد که این مورد باعث کاهش استرس جوجه شده و در نتیجه جوجه سرحال مناسب در اختیار شما قرار میگیرد.

مزایای خرید جوجه بلدرچین یکروزه از شرکت طیور پروران میهن

  • فروش جوجه بلدرچین یک روزه اصلاح نژاد شده
  • فروش جوجه بلدرچین یکروزه از بهترین گله مادر
  • تضمین سلامت جوجه بلدرچین یکروزه
  • ارائه مشاوره تا پایان دوره پرورش
  • ارسال به سراسر کشور
  • فروش جوجه بلدرچین یکروزه به صورت جزئی و عمده
  • فروش جوجه بلدرچین یک روزه واکسینه شده
  • عدم استرس جوجه در هنگام جابجایی و ارسال

قیمت فروش جوجه بلدرچین یک روزه

عوامل مختلفی بر قیمت جوجه بلدرچین یکروزه تاثیرگذار است. از این عوامل میتوان به نوع تغذیه استفاده شده ، نژاد استفاده شده برای تکثیر و …. اشاره کرد. درصورتی که قصد خرید جوجه بلدرچین یک روزه و آغاز کسب و کار و پروش بلدرچین گوشتی یا تخمگذار را دارید، برای اطلاع از قیمت روز و دریافت مشاوره، با کارشناسان متخصص شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره قبل از خرید با شماره 09122895849 و 02177623913 و 02177687828 با شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید

5/5