جوجه مرغ گوشتی نژاد پلاس

جوجه مرغ گوشتی نژاد پلاس به عنوان یکی نژادهای پربازده مرغ گوشتی به شمار می رود که که توسط شرکت طیور پروران میهن تولید و عرضه می شود. تمام مراحل جوجه کشی، تولید و عرضه جوجه گوشتی پلاس در این مجموع تحت نظر کارشناسان انجام می شود.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره در مورد نحوه پرورش، روش سفارش و تهیه جوجه مرغ گوشتی پلاس با کارشناسان شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

 جوجه گوشتی پلاس

جوجه مرغ گوشتی نژاد پلاس یکی از پیشرفت های ژنتیکی برای بهبود صفاتی مانند رشد و ضریب تبدیل غذایی در جوجه های گوشتی می باشد که امکان کاهش دوره پرورش و وزن گیری بیشتر را فراهم نموده است.

به عبارت دیگر جوجه نژاد پلاس در مدت زمان 40 روز به وزن دو کیلوگرم رسیده و آماده ارسال به کشتار گاه می شود. در حالی که این مدت برای نژاد های اصلاح نشده حدود 60 روز است.

نکات مهم در پرورش جوجه مرغ گوشتی نژاد پلاس

با کاهش دوره رشد پرنده، 20 درصد رشد در هفته اول صورت می پذیرد. لذا این مدت مهمترین زمان در دوره پرورش به حساب می آید که باید به طرز صحیحی مدیریت شود.

برای موفقیت در پرورش جوجه مرغ گوشتی پلاس و کسب بالاترین عملکرد و سود در این کسب و کار باید فاکتورهای کلیدی مد نظر قرار داده شوند. از جمله مهمترین فاکتور در پرورش جوجه گوشتی پلاس می توان به تراکم مناسب در سالن، آب، خوراک، دما، تهویه، رطوبت، نور، بستر، توجه به سلامت جوجه ها و واکسیناسیون اشاره نمود.

دستیابی به عملکرد مطلوب در پایان دوره پرورش مستلزم فراهم نمودن شرایط محیطی مطلوب برای پرنده و مشورت با کارشناسان در این زمینه است.

شرکت طیور پروران میهن علاوه برتامین جوجه مورد نیاز شما پرورش دهنده و تولید کننده گرامی، تا پایان دوره پرورش در کنار شما عزیزان بوده و شما می توانید از نکات علمی و دانش و تجربه کارشناسان ما بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرورش جوجه مرغ گوشتی نژاد پلاس، اطلاع از قیمت و نحوه سفارش محصول با کارشناسان شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

آیا تونستیم بهتون کمک کنیم؟