خریدار بوقلمون زنده

اگر شما هم پرورش دهنده بوقلمون هستید و قصد فروش بوقلمون زنده را دارید، شرکت طیور پروران میهن به عنوان منصف ترین و بزرگترین خریدار بوقلمون زنده، آماده خرید پرنده پرورشی شما با بهترین قیمت از درب سالن و مزرعه پرورش می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی زمان مراجعه برای خرید بوقلمون زنده پروراری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت طیور پروران میهن بهترین خریدار بوقلمون زنده از پرورش دهندگان سراسر کشور می باشد. فرقی ندارد مزرعه و سالن پرورش شما در کدام نقطه از کشور قرار دارد، ماشین های حمل مخصوص بوقلمون زنده ما، برای خرید و حمل پرنده به کشتارگاه به محل مورد نظر ارسال می شود.

خرید بوقلمون زنده آماده کشتار

خریدار بوقلمون زنده آماده کشتار

شرکت طیور پروران میهن یکی از بزرگترین شرکت های ایران در زمینه خرید و فروش بوقلمون پروراری و سایر طیور در سراسر ایران می باشد. خدمات ما در زمینه خرید بوقلمون زنده از پرورش دهندگان عزیز شامل موارد زیر است:

  • خریدار بوقلمون زنده گوشتی آماده کشتار
  • حمل بوقلمون پرواری از مزرعه تا کشتارگاه توسط ماشین حمل مخصوص و رانندگان مجرب
  • خریدار بوقلمون پرواری گوشتی از نژادهای مختلف بیوتی، برنز، محلی، بلک و غیره
  • خریدار بوقلمون زنده از سراسر کشور
  • خریدار بوقلمون زنده با مجوز حمل جهت ارسال به کشتارگاه
  • تسویه مبلغ پای باسکول

قیمت خرید بوقلمون زنده

شرکت طیور پروران میهن بوقلمون زنده شما را به قیمت روز خریداری می نماید. تسویه حساب نیز بنا به توافق و ترجیح فروشنده و پرورش دهنده گرامی، درب مزرعه یا پای باسکول کشتارگاه انجام می شود.

جهت اطلاع از قیمت روز بوقلمون زنده پرواری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و هماهنگی زمان مراجعه برای تحویل بار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

1.7/5