فروش جوجه مرغ بومی یک روزه

مرغ بومی به دلیل مقاومت بیشتر در در برابر بیماری و سرما نسسبت به سایر نژادها گزینه مناسبی برای پرورش و کسب درآمد در شرایط آب و هوایی و مناطق مختلف است.

امروزه مرغ های بومی برای اهداف تخمگذاری و تولید گوشت اصلاح نژاد شده و می توانند حداکثر بازدهی را در تولید داشته باشند. پرورش مرغ بومی را می توان با سرمایه اندک آغاز کرد و به مرور زمان مزرعه را گسترش داد.

اولین گام برای شروع به کار پرورش خرید جوجه است. هرچه سن جوجه بالاتر برود قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین برای شروع کسب و کار خرید جوجه مرغ بومی یکروزه مناسب ترین گزینه است.

شما عزیانی که قصد شروع به کار یا توسعه و گسترش کسب و کار پرورش مرغ بومی را دارید می توانید برای خرید جوجه بومی یکروزه سالم و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

فروش جوجه مرغ محلی رسمی یک روزه

خرید جوجه مرغ محلی رسمی یکروزه روشی مناسب برای کسب درآمد در مناطق مختلف کشور است. زیرا با خرید جوجه بومی یکروزه و پرورش و فروش آن ها در سن مناسب می توان سود مناسبی کسب کرده و این کار را به صورت دوره ای ادامه داد.

قیمت جوجه مرغ بومی یکروزه بسیار مناسب و ارزان است. لذا با سرمایه اندک و ریسک پایین می توان برای افراد مختلف، به ویژه در مناطق روستایی شغل و درآمد ایجاد کرد.

آنچه پیش نیاز پرورش موفق مرغ بومی است خرید جوجه یکروزه سالم و با کیفیت است. جوجه ها از مراکز معتبر تهیه شوند تا بتوان از سلامت و واکسینه شدن جوجه های بومی یک روزه اطمینان حاصل کرد.

شرکت طیور پروران میهن به عنوان مرکز تولید انواع نژادهای اصلاح شده و پر بازده مرغ محلی آماده است جوجه های سالم و تضمینی را برای واحد پرورش دهنده شما فراهم نماید. کافیست با ما تماس بگیرید.

جوجه بومی یک روزه

مزایای خرید جوجه محلی یکروزه از شرکت طیورپروران میهن

شما عزیزان می توانید جوجه های مورد نظر خود را از مراکز مختلف تهیه نمایید. اما تهیه جوجه مرغ بومی یکروزه از شرکت طیورپروران میهن مزایای زیر خواهد داشت:

  • فروش جوجه مرغ یکروزه اصلاح شده با راندمان تخم گذاری و رشد بالا
  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان
  • فروش جوجه مرغ یک روزه از بهترین نژادها مانند لوهمن، مرندی، نژاد ساسکس، نیوهماشی، رد آیلند رد و …
  • واکسناسیون کامل جوجه ها
  • جوجه های بومی یک روزه از بهترین گله مرغ مادر
  • تضمین سلامت جوجه ها
  • پاسخ به سوالات شما و مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص پرورش طیور

فروش عمده جوجه مرغ بومی یکروزه

راه های مختلفی برای خرید جوجه مرغ بومی یکروزه وجود دارد. از جمله آن ها می توان به جوجه کشی ها یا مزارع محلی کوچک، بازارهای هفتگی و فروشگاه پرندگان و مراکز جوجه کشی صنعتی اشاره نمود.

بهترین گزینه برای خرید عمده و مطمئن جوجه مرغ بومی یکروزه سفارش و خرید جوجه از مراکز مجاز و معتبر است. زیرا در مراکز نامعتبر اصول مورد نیاز جوجه کشی به درستی رعایت نشده و احتمال تولید جوجه های ناسالم، واکسینه نشدن جوجه و انتقال بیماری های ویروسی از مادر به تخم بسیار بالاست.

شرکت طیور پروران میهن با رعایت تمام اصول و شرایط تکثیر طیور، تحت نظر کارشناسان متخصص اقدام به تولید و فروش جوجه مرغ بومی یک روزه می نماید. شما سروران می توانید با خیالی راحت جهت سفارش و خرید عمده و جزیی جوجه مرغ بومی یک روزه با ما تماس بگیرید.

قیمت جوجه مرغ بومی یکروزه

طیور پروران میهن به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر جوجه یک روزه بومی آماده فروش انواع جوجه بومی یکروزه بصورت مرغ و مخلوط مرغ و خروس می ‌باشد.

شما متقاضیان گرامی می‌ توانید برای اطلاع از قیمت جوجه مرغ بومی یکروزه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا تونستیم بهتون کمک کنیم؟