جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز

جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز

 جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز یکی از محصولات پر طرفدار شرکت طیور پروران میهن می باشد. جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز به دلیل اینکه ریسک در نیامدن پرنده از تخم و یا نطفه دار نبودن تخم را ندارد از محبوبیت بالایی در میان افراد فعال در صنعت نگهداری و پرورش جوجه بوقلمون برخوردار است.

از طرفی باید به این نکته اشاره نمود که جوجه یک روزه بیوتی برنز بدلیل ضعیف بودن و یا بیماری های محیطی ناشی از عدم رعایت بهداشت محیط و لوازم سالن ممکن است از بین برود، با این حال امروزه پرورش جوجه بوقلمون یک روزه رشد چشمگیری داشته و استقبال از این محصول افزایش یافته است.

شرکت طیور پروران میهن نیز بدلیل استقبال شما عزیزان از جوجه بوقلمون یک روزه این خدمت ویژه را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل از یک شرکت معتبر آن را تهیه و شروع به کسب در آمد کنید.

قیمت جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز

با توجه به نوسانات قیمت و همچنین تنوع قیمتی بالای جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز (به دلیل تنوع در وزن پرنده، میزان خلوص آن و…) امکان درج قیمت به روز در سایت وجود ندارد.برای اطلاع از قیمت جوجه بوقلمون یک روزه با کارشناسان شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز
خرید و فروش جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز

غذای جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز

حتما اطلاع دارید که جوجه بوقلمون های یکروزه بیوتی برنز به دلیل اینکه در روزهای اول تولد خودشان توانایی خوردن و آشامیدن را ندارند به کم هوشی (یا به اصطلاح پرنده کودن) معروف هستند.میزان و جیره غذایی در جوجه بوقلمون ها بسته به سن و نژادی که دارند متفاوت است اما به طور کلی مقدار غذای مورد نیاز جنس نر به مراتب بیشتر از جنس ماده است.تعداد وعده غذایی جوجه بوقلمون 2 مرتبه در روز است که این تعداد بسته به شرایط پرنده ممکن است متغیر باشد.

جیره غذایی جوجه بوقلمون یک روزه در چند روز ابتدایی و خصوصا یک روز پس از خروج از تخم باید با دقت بالایی انجام شود. جو خرد شده، شیر، تخم مرغ پخته و غذای سبز از جمله غذاهایی است که می تواند در شروع تغذیه جوجه ها ، جیره غذایی مناسب و اشتها برانگیزی باشد.

شرایط نگهداری و پرورش جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز

محل نگه داری و پرورش جوجه بوقلمون یک روزه باید دارای استانداردها و ویژگی های زیر باشد:

1 – تهویه مناسب : استفاده از هواکش برقی و پنجره های تهویه ای
2  – رطوبت سالن : 65 تا 70 درصد
3 – نور محیط : استفاده از نور قرمز و سبز در دو روز ابتدایی زندگی بوقلمون به صورت 24 ساعته و سپس کم کردن شدت این نورها به 14 الی 18 ساعت در روز
4 – بهداشت محیط : ضدعفونی کردن ظرف غذا، تمام قسمت های سالن نگه داری ، لوازم و تجهیزات
5 – دمای سالن : دمای مورد نیاز جوجه بوقلمون ها در سنین مختلف تفاوت دارد. این پرنده در روزهای ابتدایی به دمای 34 تا 36 درجه سانتی گراد نیاز دارد و در هفته ششم به 18 درجه میرسد. از بخاری و دستگاه مادر مصنوعی می توانید برای تنظیم دما استفاده کنید.
6 – میزان فضا : در اولین هفته به فضایی به ابعاد یک متر مربع برای 30 جوجه بوقلمون نیاز دارید و در هفته های پایانی این میزان فضارا برای 2 تا 3 عدد پرنده باید در نظر بگیرید.
7 – کف سالن : با استفاده از پوشال به ضخامت 7 سانتی متر.

پرورش جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز
پرورش جوجه بوقلمون یکروزه بیوتی برنز

برای برخورداری از این خدمت جدید شرکت طیور پروران میهن ، و همچنین کسب مشاوره تخصصی کاملا رایگان در رابطه با قیمت جوجه بوقلمون یکروزه، جیره غذایی این پرنده و دیگر سوالات مرتبط با نگهداری و پرورش بوقلمون یک روزه با شماره های زیر در تماس بگیرید.

مدیریت : آقای سید سعید جعفری نژاد  66867538 – 021

مدیر فروش : سرکار خانم توانا

021-66842803       –    021-66856180

021-77623913       –    021-77687828

instagram
telegram
5/5