فروش جوجه گلپایگانی

فروش جوجه گلپایگانی یکی دیگر از خدمات شرکت طیور پروران میهن است.

برای خرید جوجه گلپایگانی با قیمت اتحادیه و ارسال سریع به سراسر ایران با شماره 09122893483 تماس بگیرید.

فروش جوجه گلپایگانی به قیمت اتحادیه

پرورش موفق جوجه گلپایگانی پیش از هر چیز نیازمند جوجه های سالم و درجه یک است. شرکت طیور پروران میهن با تامین و فروش جوجه گلپایگانی عمده به سراسر ایران ، جوجه یکروزه گلپایگانی مورد نیاز شما را تامین و با راهنمایی های متخصصان تا پایان دوره پرورش در کنارتان بوده و آماده است مشاوره و راهنمایی لازم را به شما ارائه نماید.

مزایای خرید جوجه یکروزه گلپایگانی از طیور پروران میهن

  • بهترین قیمت جوجه یکروزه گلپایگانی با ارسال به سراسر ایران
  • فروش جوجه گلپایگانی تخمگذار و گوشتی
  • فروش جوجه گلپایگانی یکروزه، یک ماهه و سه ماهه درجه یک
  • فروش جوجه گلپایگانی به صورت عمده و جزیی
  • خرید جوجه مرغ گلپایگانی بدون واسطه و محدودیت تعداد
  • خرید و فروش جوجه گلپایگانی نیمچه و آماده تخمگذاری
  • فروش جوجه گلپایگانی واکسن خورده

قیمت جوجه گلپایگانی ،

قیمت جوجه گلپایگانی تحت تاثیر عوامل مختلف متغیر می باشد ، از جمله فصل فروش ، قیمت دان و نگهداری و … شما برای اطلاع از قیمت جوجه گلپایگانی به روز و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش جوجه گلپایگانی شرکت طیور پروران میهن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122893483

آخرین تغییر قیمت جوجه یک روزه گلپایگانی در یک مرداد 1402 است که طی آن قیمت جوجه یکروزه گلپایگان 8000 تومان میباشد

تغییرات قیمت جوجه یک روزه گلپایگانی در سال گذشته

شرکت طیور پروران میهن با مقایسه قیمت جوجه گلپایگانی در طی ماه های مختلف سال گذشته به نموداری درست پیدا کرده که آن را با شما به اشتراک میگذاریم.

 

مرغ گلپایگانی یک نژاد دورگه و حاصل تلاقی مرغ ولسامر هلندی و مرغ های محلی ایرانی است. مرغ گلپایگانی را می توان برای تولید تخم مرغ یا استفاده گوشتی پرورش داد.

این نژاد مرغ نسبت به سایر مرغ های محلی وزن بیشتری می گیرد و تعداد تخم بیشتری می گذارد. بنابراین پرورش آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

شما عزیزانی که قصد پرورش مرغ بومی با بازدهی مناسب و سوددهی بالا را دارید برای خرید و فروش جوجه گلپایگانی درجه یک با کارشناسان شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

ویژگی های مرغ گلپایگان

مرغ گلپایگان از جمله نژادهای مرغوب دورگه موجود در ایران است. این نژاد مرغ را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین مرغ های تخمگذار بومی دانست. زیرا می تواند به طور میانگین 200 عدد تخم مرغ در سال بگذارد که این تعداد نسبت به سایر مرغ های بومی بسیار مناسب است. البته اغلب مرغ های گلپایگانی توانایی بیش از 240 عدد تخم در سال را نیز دارند.

مرغ گلپایگانی معمولا در وزن گیری نیز بسیار خوب عمل کرده و می تواند گزینه مناسبی برای پرورش مرغ گوشتی باشد. زیرا با مصرف کمترین میزان دان و در زمان کوتاهی به وزن ایده آلی می رسد.

به همین دلیل برای پرورش گوشتی بسیار مقرون به صرفه است. مهیا بودن شرایط نگهداری مناسب از جمله فضای کافی به ازای هر مرغ لازمه رشد، وزن گیری و تخمگذاری ایده آل مرغ گلپایگان است.

شرایط نگهداری مرغ گلپایگانی

مرغ گلپایگانی معمولا از نظر شرایط رشد محدودیت خاصی نداشته و در همه مناطق ایران می توان به راحتی آن پرورش داد.

آنچه که باید برای پرورش مرغ گلپایگانی به آن توجه شود فضای کافی و تغذیه مناسب است. بهترین نوع دان برای تغذیه این نژاد مرغ، دان های ترکیبی است که همه نیازهای بدن آن ها از جمله ویتامین و مواد معدنی را تامین می کند.

مناسب ترین شرایط نگهداری مرغ گلپایگانی و سایر انواع مرغ محلی نگهداری در مزرعه می باشد. در این شرایط مرغ می تواند آزادانه بچرخد و جیره غذایی مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کند.

امکان پرورش مرغ گلپایگانی در مزرعه در همه مناطق کشور و برای همه پرورش دهندگان مرغ گلپایگانی وجود ندارد و غالبا انواع مرغ محلی را در سوله های مخصوص پرورش می دهند.

در این حالت لازم است شستشو و ضدعفونی سالن پرورش مرغ  با دقت بسیار زیاد انجام شود. در غیر اینصورت احتمال بروز بیماری های مختلف در بین انواع مرغ بومی وجود دارد.

در صورتی که واکسیناسیون مرغ گلپایگانی در مراحل اولیه رشد به درستی صورت گرفته باشد، بدن مرغ ها مقاوم شده و دچار بیماری نمی شوند.

جوجه گلپایگانی

فروش جوجه گلپایگانی در مازندران

فروش جوجه یکروزه و یکماه و نیمچه مرغ گلپایگانی در مازندران نیز انجام میشود ، شرکت طیور پروران در مازندران در شهرهای مختلف پرورش دهندگان مرغ گلپایگانی دارد که با شرایط بسیار عالی کار پرورش را انجام میدهند و برای راحتی ارسال به شهرهای شمالی از مزرعه های پرورش جوجه محلی گلپایگانی برای شما ارسال میکنیم ، برای خرید جوجه گیپایگانی در مازندران با شماره زیر تماس بگیرید

09122893483

برای خرید جوجه گلپایگان در مازندران شماره بالا را کلیک کنید

فروش جوجه گلپایگان در اصفهان

فروش جوجه گلپایگان در اصفهان در شهر گلپایگان که منبع تولید و ارسال تخم نطفه‌دار تا مرغ تخم‌گذار نژاد گلپایگانی است ، مزرعه های پرورش مرغ گلپایگانی دورگه و اصیل در گلپایگان اصفهان بهترین مراکز پرورش و جوجه گیری هستند ، شما عزیزان میتوانید بدون واسطه خرید جوجه اصیل یکروزه گلپایگان را از طیور پروران و مزارع پربرکت پرورش جوجه محلی گلپایگان اصفهان داشته باشید ، برای خرید جوجه یکروزه گلپایگان تماس بگیرید.

09122893483

خرید جوجه گلپایگانی از شرکت طیور پروران میهن

شما همراهان گرامی و همیشگی شرکت طیور پروران میهن می توانید نژاد جوجه گلپایگانی اصیل را به صورت تضمینی و بدون واسطه از ما خریداری کرده و به کسب در آمد از این نژاد عالی بپردازید. باعث خرسندی ماست که اطلاعات مفید و مشاوره موفقی به شما ارائه دهیم.

5/5