جوجه مرغ گوشتی یکروزه

جوجه گوشتی یکی از سویه های مرغ بوده و هدف از پرورش آن تولید گوشت می باشد. انواع نژادهای مرغ گوشتی بین 4 تا 7 هفته به سن کشتار می رسند.

نژاد های مناسب برای نگهداری در مراکز پرورش مرغ گوشتی و مرغداری ها، نژادهایی هستند که رشد بسیار سریع، بازدهی و راندمان بالای تبدیل غذا به گوشت را داشته باشند و در سن 50 تا 60 روز به وزن مناسب کشتار است برسند.

فروش جوجه مرغ گوشتی یکروزه

شرکت طیور پروران میهن به عنوان مرکز تولید و فروش جوجه گوشتی یکروزه با مجوز از نژادهای مختلف ، آماده ارائه مشاوره و تامین جوجه مورد نیاز تولیدکنندگان مرغ گوشتی در سراسر کشور می باشد.

برخی از نژادهای جوجه گوشتی که شرکت طیور پروران میهن برای فروش ارائه میکند :

  1. فروش جوجه گوشتی آرین
  2. فروش جوجه گوشتی راس
  3. فروش جوجه گوشتی کاب
  4. فروش جوجه گوشتی هوبارد

برای خرید جوجه گوشتی یک روزه با مجوز توجه کنید :

اکثرا خریداران جوجه مرغ گوشتی یکروزه با مجوز مرغداران و تولیدکنندگانی هستند که هدفشان تولید پرندگانی با گوشت بیشتر در هنگام بلوغ است. این تولید کنندگان جوجه ها را هنگامی که به وزن مناسب برسند به کشتارگاه می فرستند و تخم گذاری پرندگان اهمیتی برایشان ندارد ، یعنی هدف از خرید جوجه گوشتی یکروزه با مجوز صرفا پرورش آنها برای مصرف کشتارگاهیست.

اگر شما تولید کننده مرغ گوشتی هستید و به دنبال تامین جوجه مرغ گوشتی یک روزه با کیفیت و سالم با قیمت مناسب می باشید با شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

قیمت جوجه گوشتی یکروزه

قیمت جوجه گوشتی یکروزه رابطه مستقیمی با نوسانات بازار گوشت دارد. در صورتی که تولید جوجه گوشتی یک روزه افزایش یابد یا قیمت گوشت مرغ در بازار کاهش پیدا کند، مرغداران تمایلی به تولید ندارند و قیمت جوجه گوشتی یکروزه نیز کاهش می یابد ، در مقابل هنگامی که قیمت محصول نهایی با هزینه های صرف شده برای تولید جوجه گوشتی یک روزه برابر شود، تولید جوجه کاهش و قیمت آن بالا می رود.

از طرف دیگر نژاد جوجه یکروزه گوشتی و کیفیت و سلامت جوجه ها نیز در تعیین قیمت موثر است. نژادهای با بازدهی بیشتر قیمت بالاتری دارند و در نهایت نیز پرورش آن ها به صرفه تر است. چرا که راندمان تولید غذا به گوشت بهتر بوده و در زمان کوتاه تری به وزن کشتار می رسند.

در صورتی که به دنبال خرید ارزنده ترین نژاد جوجه مرغ گوشتی یک روزه با بهترین قیمت هستید، برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

فروش جوجه یک روزه گوشتی

فروش جوجه گوشتی یکروزه نژادهای راس، کاب، هوبارد و آرین

جوجه گوشتی نژاد کاب، نژاد راس، نژاد هوبارد و نژاد آرین از جمله نژادهای مهم مرغ گوشتی و مناسب پرورش در واحدهای تولیدی و مرغداری های پرورش مرغ گوشتی هستند.این نژادهای مرغ گوشتی دارای بالاترین بهره وری و کمترین میزان چربی بوده و با کمترین میزان مصرف دارن بیشترین گوشت را تولید می کنند.

نژاد راس و کاب مرغ گوشتی در سن 45 روزگی به وزن حدود 3 کیلوگرم می رسند و آماده ارسال به کشتارگاه می شود.

در کنار نژاد مناسب تغذیه صحیح و استفاده از جیره غذایی مقوی نیز تاثیر بسزایی در میزان تولید گوشت و بازدهی جوجه ها دارد.

شرکت طیور پروران میهن با تولید جوجه های سالم و با کیفیت نژاد های برتر، آمادگی خود را برای تامین جوجه گوشتی یک روزه مورد نیاز واحدهای پرورش مرغ گوشتی اعلام می دارد.

برای سفارش و خرید جوجه مرغ گوشتی یک روزه واحد تولیدی و مرغداری خود و همچنین دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش و پرورش جوجه یکروزه گوشتی با کارشناسان شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

4/5