فروش جوجه شترمرغ هچری
فروش جوجه شترمرغ هچری

فروش جوجه شترمرغ هچری

قبل از خرید و فروش جوجه شترمرغ هچری باید بدانید که شناسنامه و ژنتیک جوجه شترمرغ هچری مربوط به قاره آفریقا می باشد و اینگونه از حیوانات برای اولین بار در آفریقا دیده است.با این حال امروزه تعداد قایل توجهی از جوجه شترمرغ های هچری در آمریکا تولید و پرورش داده می‌شوند. در کشور عزیزمان ایران اینگونه از جوجوجه شترمرغ ها مورد توجه پرورشدهنگان طیور و همچنین علاقه مندان به حیوانات می‌باشند.

 

مزایای پرورش و فروش جوجه شترمرغ هچری

  • مقاوم بسیار بالا به گرما و سرما شدید (این حیوان میتواند در شرایط دمایی مختلفی زندگی کند)
  • سود دهی عالی در کوتاه مدت (معمولا چند ماه پس از نگه داری آماده فروش میشوند)
  • قابلیت استفاده از تمام اجزای این شترمرغ ها هنگام فروششان (از آن گونه حیواناتیست که تمام اجزای بدن آن مورد استفاده قرار میگیرد)
  • عدم نیاز به استفاده مکرر از محیط یا سالن نگه داری، در طی دوره تولید و پرورش

 

تغذیه مورد نیاز جوجه شترمرغ هچری 

در رابطه با تغذیه مورد نیاز جوجه شترمرغ هچری باید بدانید که این حیوان بعد از تولد و ساعت های ابتدایی زندگی می تواند تا 24 ساعت از کیسه یا کلونی زرده خود که در واقع همان زرده تخم شترمرغ می‌باشد تغذیه کند و هیچ نیازی هم به خوردن غذا پیدا نکند. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید و فروش جوجه شترمرغ هچری به ادامه نکات در رابطه با تغذیه آن توجه بیشتری کنید تا بدانید چگونه باید بعد از خرید از این حیوان زیبا مراقبت کنید.

در مرحله بعد، برای 21 روز ابتدایی از زندگی، جوجه شترمرغ‌های هچری با استارتر شروع میکنند. شاید با خود بگویید استارتر چیست؟ همانگونه از اسمش پیداست، یک نوع غذای اولیه میباشد که حداقل پروتئین 26 درصدی را دارد. استارتر باید از 21 تا 60 روزگی توسط جوجه شترمرغ های هچری 2 بار در روز مصرف شود.

از 56 روز(8 هفته) به بعد تا زمان بلوغ کامل آنها که حدودا 2 یا 3 سال میباشد، جوجه شترمرغ های هچری باید دوبار در روز از یک نوع خوراک مخصوص پرواری دیگر تغذیه کنند. فراهم کردن یک تغذیه مناسب برای جوجه شترمرغ های هچری که تازه از تخم متولد شده اند جهت آغاز یک زندگی سالم بسیار مهم می‌باشد.

از دیگر نکاتی که میتوانیم در این بخش اشاره کنیم افزودن یونجه به سبد غذایی جوجه شترمرغ هاست.طبق آخرین تحقیقات جوجه شترمرغ های هچری از بوی یونجه تازه خوششان می‌آید و تمایل به خوردن یونجه دارند، البته یونجه نه تنها هیچ ضرری برای آنها ندارد، بلکه اشتها آور میباشد، لذاحواستان باشد که پرخوری نکنند.

 

قیمت جوجه شترمرغ هچری

قیمت جوجه شترمرغ هچری در سنین مختلف متفاوت است. جهت استعلام دقیق قیمت در بازه سنی مورد نظرتان میتوانید همین الان تلفن را بردارید و با شماره زیر تماس حاصل نمایید. مشاوره رایگان قبل از خرید و کمک در رابطه با سوالات مشکلات شما از نمونه خدمات مشاوره تلفنی شرکت طیورپروران میهن میباشد.

تلفن های تماس : 09136765730

5/5