جوجه شترمرغ یک ماهه
فروش جوجه شترمرغ یک ماهه با قیمت مناسب و ارسال به سراسر ایرن

فروش جوجه شترمرغ یک ماهه

اگر قصد خرید و فروش جوجه شترمرغ یک ماهه  جوجه شتر مرغ یک ماهه بهترین نوع برای خرید و شروع پرورش شتر مرغ است. در این مدت یعنی 1 ماهگی، جوجه‌ شترمرغ ها به اندازه کافی رشد میکنند و از خطر مرگ و میر دور میشوند. پس اگر مبتدی هستید، یک ماهگی بهترین زمان خرید جوجه شترمرغ برای شماست. جوجه شتر مرغ یک ماهه دارای وزنی حدود 4 کیلوگرم است. اولین دوز واکس جوجه شترمرغ پس از 15 ماهگی تزریق شده و دو هفته بعد از آن تکرار می‌شود. البته توجه داشته باشید که لازم است جوجه شتر مرغ یک ماهه را از یک منبع معتبر خرید نمایید.

چرا جوجه شترمرغ یک ماهه بخریم؟

جوجه شترمرغ یک ماهه معمولا 7 ماه پس از نگه داری آماده فروش ، بهره برداری و عرضه به کشتارگاه میباشد. این عدد قابل توجهی است، زیرا گوشت شترمرغ جزء گوشت قرمز حساب میشود و فاقد هرگونه کلسترول میباشد و در مقابل سرشار از پروتئین و مواد معدنی به خصوص فسفر است. در واقع گوشت شترمرغ به دلیل محبوبیت زیادی که دارد داوطلبان بسیار زیادی هم در کشور دارد.

فروش جوجه شترمرغ یک ماهه
خرید و فروش جوجه شترمرغ یک ماهه

با توجه به درخواست و تقاضای بازار مبنی خرید و فروش گوشت شترمرغ امروز بسیاری از مردم و پرورش دهندگان طیور به سمت پرورش شترمرغ گرایش پیدا کرده اند. به نظر شما دلیل آن چیست ؟ بله با توجه به حاشیه سود بالا و درجه یک این کار اگر شماهم وارد این صنعت شوید، با خرید و نگه داری جوجه شترمرغ میتوانید در بازه زمانی 7 ماهه به سود قابل قبولی دست پیدا کنید.

قیمت جوجه شترمرغ یک ماهه

قیمت جوجه شترمرغ یک ماهه در تهران و شهرستان‌ها همواره دسخوش تغییراتی می‌شود. باتوجه به نرخ غذایی و دارویی که متاسفانه در کشور دارای قیمت ثابتی نیست، قیمت خرید و فروش جوجه شترمرغ ها هم دستخوش تغییراتی میشود. برای استعلام قیمت جوجه شتر مرغ یک ماهه کافیست با شماره های موجود زیر تماس حاصل فرمایید.

برخورداری از این خدمت جدید شرکت طیور پروران میهن ، و همچنین کسب مشاوره تخصصی کاملا رایگان در زمینه جوجه شترمرغ یکماهه با شماره های زیر در ارتباط باید .

مدیریت: آقای سید سعید جعفری نژاد  66867538 – 021

مدیر فروش: سرکار خانم توانا

021-66842803    –    021-66856180

021-77623913     –     021-77687828

 

3.3/5