جوجه شترمرغ یک روزه
خرید و فروش جوجه شترمرغ یک روزه

فروش جوجه شترمرغ یک روزه

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار شرکت طیور پروران میهن ، جوجه شترمرغ یک روزه می باشد.جوجه شتر مرغ یک روزه به دلیل اینکه ریسک در نیامدن پرنده از تخم و یا نطفه دار نبودن تخم را ندارد طرفداران زیادی دارد. ولی از طرفی باید به این نکته اشاره نمود که جوجه شتر مرغ یکروزه بدلیل ضعیف بودن و یا بیماری های محیطی ناشی از عدم رعایت بهداشت محیط و لوازم سالن ممکن است از بین برود ، ولی با این حال امروزه فروش جوجه شتر مرغ یک روزه رشد چشمگیری داشته و افراد از این محصول استقبال زیادی می نمایند.

شرکت طیور پروران میهن نیز بدلیل استقبال شما عزیزان تسبت به خرید و فروش جوجه شترمرغ یک روزه این خدمت ویژه را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل از یک شرکت معتبر جوجه شتر مرغ یک روزه را تهیه نماید و شروع به کسب در آمد از طریق پرورش جوجه شتر مرغ داشته باشید.

قیمت جوجه شترمرغ یک روزه

قیمت جوجه شترمرغ یک روزه در تهران و شهرستان‌ها همواره دسخوش تغییراتی است! شاید با خود بپرسید دلیل این امر چیست؟ در واقع باتوجه به نرخ غیر ثابت انواع غذا و دارویی که متاسفانه در کشور برای جوجه شترمرغ ها استفاده میشود دارای قیمت ثابتی نیست، قیمت خرید و فروش جوجه شترمرغ ها هم دستخوش تغییراتی میشود. برای استعلام قیمت جوجه یک روزه شترمرغ کافیست با شماره های موجود زیر تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای برخورداری از این خدمت جدید شرکت طیور پروران میهن ، و همچنین کسب مشاوره تخصصی کاملا رایگان با شماره های زیر در ارتباط باید .

مدیریت : آقای سید سعید جعفری نژاد  66867538 – 021

مدیر فروش : سرکار خانم توانا

021-66842803       –    021-66856180

021-77623913        –     021-77687828

 

ما را به دوستان خود معرفی کنید

telegram
instagram
5/5