جوجه بوقلمون یک ماهه

فروش جوجه بوقلمون یک ماهه یکی از خدمات ویژه شرکت طیور پروران میهن است.

با توجه به افزایش تقاضا برای گوشت بوقلمون، پرورش و فروش جوجه بوقلمون یک ماهه روشی مناسب برای سرمایه گذاری و شروع یک کسب و کار پردرآمد و کم هزینه است که در مدت زمان کوتاهی به سود مناسب می رسد.

علاقه و پشتکار در کنار دانش و توانایی لازمه کسب و کار پرورش جوجه بوقلمون یک ماهه است. پرورش دهنده جوجه بوقلمون یک ماهه باید اطلاعات کافی در زمینه پرورش این پرنده داشته باشد، یا در تمامی مراحل از مشاوره و راهنمایی کارشناسان طیور استفاده نماید.

شرکت طیور پروران میهن با توجه به استقبال و درخواست مشتریان گرامی، اقدام به ارائه خدمات فروش جوجه بوقلمون یک ماهه نموده است.

چنانچه قصد شروع یا توسعه کسب و کار پرورش بوقلمون را دارید، برای سفارش و خرید جوجه و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پرورش این پرنده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عکس جوجه بوقلمون یک ماهه

فروش جوجه بوقلمون یک ماهه در شرکت طیور پروران میهن

برای تهیه بهترین و با کیفیت ترین جوجه یک ماهه بوقلمون کافیست با شرکت طیور پروران میهن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. ما در کوتاه ترین زمان جوجه های سالم را به شما تحویل می دهیم. لازم به ذکر است فروش جوجه بوقلمون یک ماهه در شرکت طیور پروران میهن تحت نظارت دقیق کارشناسان طیور انجام می شود.

موارد زیر از جمله ویژگی های بارز شرکت طیور پروران میهن در ارائه خدمت فروش جوجه بوقلمون یک ماهه می باشد:

  • فروش جوجه بوقلمون یک ماهه از بهترین نژادها شامل بیوتی، نیکلاس، برنزه و هیبرید
  • فروش جوجه بوقلمون یک ماهه با وزن گیری عالی و بهترین قیمت
  • ارسال با ماشین حمل مخصوص به سراسر کشور
  • فروش کنسانتره و جیره غذایی بوقلمون
  • ارائه مشاوره و آموزش پرورش بوقلمون در تمامی مراحل به مشتریان و پرورش دهندگان
  • فروش جوجه بوقلمون یک ماهه با واکسیناسیون کامل
  • فروش جوجه بوقلمون یک ماهه به صورت کلی و جزئی
  • بهترین خریدار بوقلمون پروراری در پایان دوره
فروش جوجه بوقلمون یکماهه

قیمت فروش جوجه بوقلمون یک ماهه

اگرچه قیمت جوجه بوقلمون یک روزه پایین تر است و خرید آن به صرفه تر به نظر می رسد، اما توصیه می شود با توجه به ویژگی های جوجه بوقلمون، برای شروع کسب و کار پرورش جوجه بوقلمون کار خود را با جوجه بوقلمون یک ماهه آغاز کنید که به اصطلاح از آب و گل درآمده است.

هنگام خرید جوجه بوقلمون باید توجه داشت که وزن پرنده با سن آن متناسب باشد. عدم تناسب وزن با سن می تواند به معنای وزن گیری نامناسب پرنده و در نتیجه کاهش راندمان تولید باشد.

قیمت فروش جوجه بوقلمون یک ماهه بستگی به تقاضای بازار دارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز جوجه بوقلمون یک ماهه با شرکت طیور پروران میهن تماس بگیرید.

آیا تونستیم بهتون کمک کنیم؟