فروش جوجه مرغ

فروش جوجه مرغ در طیور پروران میهن از جمله خدمات این شرکت برای سهولت شما کاربران عزیز است. در ادامه بیشتر در مورد جوجه مرغ و فروش جوجه مرغ مطالبی ارائه می دهیم. امروزه که مصرف مرغ به عنوان یکی از بخش های اصلی تامین خوراک افراد تبدیل شده است لازمه تولید بیش از پیش آن نیز بسیار احساس میشود از این رو کارخانه های بسیاری در تلاش هستند تا با انجام اصلاحاتی در برخی ژنهای مرغ های مادر و حتی خروس ها در نسل بعدی تولید مثل به جوجه هایی با وزن بیشتر و یا قدرت تخم گذاری بیشتر در طی ماه برسند.

برخی از کارخانه های صنعتی و یا حتی برخی از افراد عادی در مزرعه های سنتی خود اقدام به پرورش جوجه مرغ می کنند تا پس از رسیدن به وزن و سن مورد نظر نسبت به فروش جوجه مرغ اقدام کنند. جوجه مرغ را برای موارد مختلفی مانند پرورش و تبدیل به مرغ گوشتی و یا تخم گذار، ارسال برای مراکز جوجه بریان و یا کبابی ها و تهیه غذاها پرورش می دهند در این بین بخش اعظم فروش جوجه مرغ به بازار مصرف خانگی تعلق دارد و بیشترین خریداران جوجه مرغ ، مادران برای تهیه وعده های غذایی خواهد بود. در صورتی که شما نیز به فکر پرورش مرغ و جوجه مرغ هستید به شما پیشنهاد میکنم در ادامه با طیور پروران میهن همراه باشید تا به شما نکاتی در زمینه فروش جوجه مرغ و پرورش این پرنده ی مفید منتقل نماییم.

پرورش دام طیور مانند مرغ و خروس از گذشته های دور در برنامه ی زندگی انسان بوده است و دلیل آن نیز نیازمندی انسان به گوشت و تخم این حیوان بوده است این در حالی است که در صورتی که گوشت یا تخم مازاد بر نیاز تولید میشد آنرا به بازار فروخته و نسبت به فروش آنها اقدام میکردند ولی با توجه به اینکه این پرندگان به روش سنتی پرورش داده میشدند نمیتوانستند به عنوان پایه های اقتصادی یک خانواده از آنها یاد کرد بلکه تنها توانایی تامین مایحتاج اعضای خانواده را داشتند در برخی اوقات که تعداد مرغ ها بیش از حد تامین مایحتاج خانواده بود سرپرستان خانواده میتوانستند از مرغ های اضافی به عنوان گوشت فروشی و یا فروش تخم اضافی که این مرغ ها تولید میکردند درامدی کسب کنند.

برای آنکه بتوانید یک مرغ تخم گذار را از سایر مرغ ها جدا کنید باید به مشخصه های آن توجه کنید، مرغ تخم گذار سر حال ، شاداب و پرخور تر از سایر مرغ ها می باشد و در صورتی که بتوانید 18 الی 20 مرغ تخم گذار را شناسایی و در یک محل نگهداری نمایید میتوان این انتظار را داشت که این مرغ ها برای یک خانواده ی 6 نفری دست کم در هر روز یک تخم به ازای هر نفر تولید نمایند.

برای آنکه پرورش مرغ را شروع کنید از چندین راه میتوانید استفاده کنید که مهم ترین آنها خرید مرغ تخم گذار، خرید تخم نطفه دار و انجام جوجه کشی، خرید جوجه یک روزه و یا خرید جوجه 1 الی 2 ماهه از مراکز فروش جوجه مرغ.

در صورتی که برای پرورش مرغ از جوجه یک روزه استفاده کردید به شما توصیه میکنیم در چند هفته ی اول جوجه ها را در محلی گرم نگهداری نمایید. توجه داشته باشید که در مراحل مختلف تولید 4 عامل ؛ عایق بندی، تهویه، منبع گرم کننده و منبع خنک کننده همواره مهم بوده و باید مد نظر شما باشند. در ابتدای پرورش دما بین 32 الی 35 درجه و پس از پر دراوردن جوجه ها دما به تدریج کم و کمتر شده تا اینکه در نهایت به 22 درجه میرسد. برای تغذیه جوجه ها نیز بهتر است قبل از اقدام با یک متخصص تغذیه طیور مشورت کنید.

در مواردی که در زیر گفته میشود ممکن است با تلفات رو به رو شوید و بهتر است با انجام موارد پیشگیرانه از بروز تلفات جلوگیری نمایید: بیماری اصلی ترین معضلی است که شما در طول مدت فعالیت خود با آن درگیر هستید و در صورتی که موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت نکنید میتواند منجر به بیماری تعداد بسیاری از جوجه های شما شود و مرگ آنها را در پی داشته باشد.

نکته بعدی تغذیه ی آن ها می باشد که شما باید به موقع و به میزان مناسب برای جوجه ها دانخوری و آبخوری را تهیه نموده و آب و غذای کافی را در اختیار آنها قرار دهید. با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد میتوانید تا حد قابل قبولی در امر پرورش موغ و جوجه مرغ موفق شده و به فکر فروش جوجه مرغ باشید تا درامد ویژه ای از این راه به دست آورید.

آیا تونستیم بهتون کمک کنیم؟